Uyarı

14 Mayıs 2014 Çarşamba

TANTUM YAN ETKİLERİ


By on 04:54


TANTUM YAN ETKILERI
Tantum Verde gargara agiz ve bogaz enfeksiyonlari tedavilerinde kullanilan ilaçlar sinifindandir. Içerigindeki etken benzidamin hidroklorür maddesi bu bölgede olusan biyolojik etkenler ile mücadele eder ve hastanin agrisinin kontrol altina alinmasinda etkili rol oynar. Bademcik iltihaplarinin ve farenjit tedavilerinde, agiz yaralari ve aft tedavilerinde, dis ve diseti tedavilerinde kullanilmaktadir. Ayni zamanda kimyasal tedavi ve isin tedavisi uygulamalarinda olusan agiz yaralarinin da kontrol altina alinmasinda etkilidir.
Tantum Verde gargara bazi yan etkiler yaratmaktadir. Bu yan etkiler genellikle hafif düzeyde ve geçici oldugu için hastanin hayatinda sorun olusturmaz. Ancak benzidamin maddesine karsi alerjisi olanlarda bazi alerjik reaksiyonlar fark edilebilir. Dilde ve dudaklarda sisme, cilt döküntüsü, nefes almada güçlük gibi bulgular hissedilebilir. Bu bulgulardan birisi dahi fark edilirse, hasta hemen en yakin saglik kurumuna sevk edilmelidir.
Tantum Verde gargara yan etkileri agizda ve dilde hissedilen uyusma, karincalanma ve yanma hissidir. Bunun disinda hasta tat almada farklilik yasayabilir, agiz kurulugu ya da salya artisi yasanabilir. Istah kaybi ve bas dönmesi Tantum Verde gargaranin yan etkileri arasinda yer almaktadir. Ayrica bazi uygulamalarda mide bulantisi ve kusma gibi olumsuzluklar tespit edilmistir. Bu yan etkiler hafif düzeyde seyrettigi ve hastanin yasam kalitesinde düsüs yaratmayacagi için bu asamada ilaç tedavisine devam edilmesi önerilir.


About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

0 yorum:

Yorum Gönder

Reklam 468*60

reklam yeri